Kapat

Mount & Blade II: Bannerlord Hakkında Güncel Bilgiler!

Anasayfa
Haberler Mount & Blade II: Bannerlord Hakkında Güncel Bilgiler!

Oyunun geliştiricilerinden olan Murat Türe isimli bilgisayar mühendisi  ayrıca oyun motoru ekibinin başı olan kişinin paylaşmış olduğu bazı yazıları burada tek konu altında toplayacağım. Öncelikle, oyunun gecikmesinin en büyük nedeni oyun motorunun değişmesi, çünkü Warband dışında herhangi bir oyun motoru alımı yoktur. Oyun motoru tamamiyle Taleworlds ekibi tarafından oluşturulup, geliştirilmektedir. Bildiğiniz üzere oyun motoru bir oyunun temel bileşenlerinden birisidir. Her şey oyun motorunun yapabileceği kadarıyla ilerler. Oyun motoru sağlam yapılırsa ne eklenmek isteniyorsa oyun motorunun imkan verdiği sürece eklenebiliyor. Murat Türe paylaştığı yazıda, sağlam bir optimizasyon düzeni üzerinde çalışıyoruz, modlanabilir ve devasa bir şekilde olmasını istiyoruz. Amaçlarının bu olduğunu belirtti. Ayrıca yeni oyun motoruyla bu gereksinimleri karşıladığını söyledi. Murat Türe‘ye yöneltilen “Bannerlord hakkında en sevdiğiniz şey nedir?” sorusuna şu şekilde cevap vermiş. “Oyunu geliştirirken en mutlu olduğum zamanlar yeni bir optimizasyonun çalıştığını ve FPS’in yükselişini görmek.” Buradan da anlıyoruz ki, Talewords ekibi düşük bilgisayarların bile bu oyunu kaldırabilmesi üzerine çalışıyorlar.Bu olay üzerine gerçekten çalışıyorlarmış. Oyunun çeşitli sistemlerde çalışması için uğraşıyorlarmış ve oyunun sürekli gelişmesini görmek ekibin hoşuna gidiyormuş. Görsel olarak da yeni kumaş simülasyonunu çok beğenmişler. Mount And Blade II: Bannerlord‘un Warband‘a göre daha fazla CPU harcadığını açıkladılar.Yüzlerce karakter, daha gelişmiş animasyonlar, ters kinematik sistemi, kişisel yapay zeka, grup yapay zekası, savaş hesaplamaları vb. şeyler CPU kullanımını arttırıyor.

İlginizi çekebilir>  PUBG'ye Shroud ve DrDisRespect Kasası Geliyor!

İlgili resim

Savaş Sırasındaki Bazı Detaylar;

Ekip olarak favorilerinin savaş sırasındaki partikül efektleri olduğunu açıkladılar. Partikül efektleri de parçacık efektleri anlamına geliyor. Yani, at giderken arkasından çıkan toz dumanı, kan izleri, karşıdaki kişinin kalkanının kırılması gibi özellikleri çok sevdiklerini açıkladılar.

mount and blade bannerlord ile ilgili görsel sonucu

Bannerlord’un Yapım Aşamasında Çözülen En Zor Sorun;

Bildiğiniz üzere oyunun geç çıkmasının en büyük nedeni bu sorunlardır.Burada da direkt cevabı veriyor.”İstikrar, performans ve görsel kaliteyi aynı anda hiçbirinden ödün vermeden iyileştirmek ve bununla birlikte de detaylı bir entegrasyon sistemi ve tabiki de kalite kontrol ekibimizle bunu yapmayı başardık.”

mount and blade bannerlord ile ilgili görsel sonucu

Şu An Neyin Üzerinde Çalışılıyor? ;

Şu anda orta seviyeden en düşük seviyeye donanım eksikliklerini kontrol edip iyileştirmeler yapıyorlar.Oyuncuların keyifli bir oyun deneyimine erişebilmeleri bizim için önemli demiş.

mount and blade bannerlord ile ilgili görsel sonucu

Bannerlord’un Oyun Motoru İle Warband’ın Oyun Motoru Arasındaki Farklar;

Görselleştirme olayı çok artmış, daha iyi alan derinliği, ekran alan yansıması gibi özellikler Warband ile olan büyük farklardan birisiymiş.

mount and blade bannerlord ile ilgili görsel sonucu

Çıkış Tarihi Hakkında;

Yapımcıların da kendi resmi sitelerinden ve Steam üzerinden yaptığı açıklama; “Gamescom’a çok az zaman kaldı ve tahmin edebileceğiniz gibi orada Mount & Blade II: Bannerlord’u sergiliyor olacağız. Şu an için orada ne göstereceğimizi söyleyemiyoruz ancak en azından E3’te gösterdiğimizden biraz daha farklı şeyler görebileceğinizi söyleyebiliriz.” cevabını verdi.

İlginizi çekebilir>  PUBG Yeni Twitch Prime Kasası Geldi!: Pilot Set

 

 

 

Hemen Puanla!
[Total: 0 Average: 0]

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir